Shizz Art – veseli nakit koji usrećuje

Dizajnerica nakita koju ću vam danas predstaviti, zove se Adnana Kutlovac, a brend pod kojim djeluje nosi ime Shizz Art. Umjetničkim izražavanjem i kreativnim stvaranjem bavi se već nekoliko godina, ali pravljenjem nakita počela se baviti prije nekoliko mjeseci. Međutim, po reakcijama prijatelja i poznanika, može se reći da je imala veoma dobar početak.

This slideshow requires JavaScript.

Ukratko nam se predstavi. Ko se krije iza imena Shizz Art?

Zdravo. Ja sam Adnana Kutlovac, po zanimanju sam diplomirana žurnalistica. Živim u Sarajevu, imam 27 godina. Volim proljeće, fotografiju, more i vožnju biciklom.

Šta te je ponukalo da počeš praviti nakit?

Uvijek sam voljela nakit, posebno bižuteriju, tako da mi se ta ideja odavno počela “vrtiti” po glavi. Međutim, s obzirom da kod nas nije bilo nekog izbora repromaterijala, često sam odustajala od te ideje. Ali, u posljednje vrijeme kada je repromaterijal postao dostupan ( iako ja većinu svog materijala ne nabavljam u BiH, tako da mi to zna predstavljati problem ), odlučila sam da počnem da izrađujem nakit. Osim što me uvijek zanimao rad koji uključuje maštu i stvaranje rukama, te kako oduvijek gajim tu veliku i iskrenu ljubav prema nakitu, počela sam intenzivnije razmišljati da se okušam i na tom polju. I tako je nedavno nastao Shizz Art. Nakit koji usrećuje mene, ali i ljude oko mene.

907715_10151526826406764_130242763_nIzrađujete vrlo originalan nakit. Odakle crpite inspiraciju?

Inspiraciju pronalazim u svijetu oko sebe i ona se desi u trenutku, dok nešto radim ili gledam.

 Gdje se može naručiti Shizz Art nakit?

Shizz Art nakit može se naručiti na facebook stranici Shizz Art. Cijene su veoma prihvatljive i za svačiji džep, a kreću se od 5 KM – 25 KM. Uskoro ću učestvovati i na svom prvom sajmu, koji će se održati 20. aprila ispred BBI Centra.

Bavite li se još nekim kreativnim i umjetničkim poslom pored izrade nekita?

Uvijek sam voljela umjetnost i kreativni izražaj. Blizanac sam u horoskopu, koji uvijek žudi za nečim novim, drugačijim i koji ima želju da sve isproba. Pored crtanja, svirala sam gitaru, te pohađala časove plesa. U posljednjih nekoliko godina oduševljena sam fotografijom. Posebno volim fotografisati prirodu, ali zanimaju me i modne fotografije. Shizz Art je idealan način da spojim ove dvije ljubavi – nakit i fotografiju!

547548_10151529481426764_349869307_nKojem bi stilu najbolje pristajao Shizz Art nakit?

Teško je reći i odrediti kojem stilu bi ovaj nakit pristajao. Definitivno bi pristajao osobi koja želi da bude drugačija, primjećena, te koja želi “iskočiti” iz unifomisanosti. Moj nakit ima različitih modela, pa tako u isto vrijeme može biti“otkačen”, ali i elegantan. Uvijek rado prihvaćam sugestije svojih mušterija, te se trudim da ispunim njihove želje.

Imate li možda nekog uzora među dizajnerima i poznatim osobama?

Uzora u modnom svijetu baš i nemam, ali volim kreacije libanonskog dizajnera Eliea Saaba. Njegove kolekcije odišu elegancijom, ženstvenošću i jedinstvenošću. On inspiraciju traži u ženama, i trudi se učiniti ženu što ljepšom. Upravo je to i moj cilj. Svaka žena želi se osjećati lijepom, privlačnom i primjećenom. A ako je moj nakit postigao da se žena osjeća lijepo, te ako je uljepšao dan jednoj dami – moja misija je uspješno završena! Osim njega, volim kreacije Zuhaira Murada, Christian Diora, Monique Lhuillier, cipele Jimmy Choo, i torbe Mulberry.

S.H.I.N.E.O.N.

Mirnes Bakija

One response to “Shizz Art – veseli nakit koji usrećuje

Komentariši

