Perle i krpice

Ideja za izradu nakita nastala je sasvim spontano. Kaže da je oduvijek nešto izrađivala, kreirala i crtala. Na početku je većina njenih radova bilo samo “za njenu dušu”. Zahvaljujući mami naučila je da plete i veze, što je odmah zavoljela. Naknadno je počela praviti svoje prve komade nakita a to su bile jednostavne naušnice i ogrlice. Na početku je radila redizajn starih ogrlica koje više nije nosila i izrađivala nove komade nakita po svojoj želji.

This slideshow requires JavaScript.

Prije otprilike 6 mjeseci sam počela sa izradom prvih broševa. Ideje i mogućnosti su beskrajne kada je u pitanju njihova izrada. Međutim, kako se moda brzo mijenja, tako su kragnice preko noći postale veliki hit, i ja sam pokušala i to. Moji prvi primjerci su bili klasični i jednobojni. Vrlo brzo sam se prepustila bojama i različitim oblicima, i za kratko vrijeme su moje kragnice počele ličiti na ono što možete vidjeti danas na stranici ‘Perle i krpice’. U početku sam ih poklanjala, ali sam se onda odvažila da napravim FB stranicu i da ih počnem prodavati. Od 1. decembra kada su ‘Perle i krpice’ ugledale svjetlo dana pa do danas, svakodnevno mi se javlja jako puno djevojaka i žena koje su zainteresovane za moj nakit. Zahvaljujući njima nastavljam da realizujem svoje ideje i da stvaram unikatni nakit.“  – prokomentarisala je talentovana dizajnerica svoja mala umjetnička djela.

Ideje da se ukombinuje nakit su beskrajne. Možete osvježiti bilo koju svakodnevnu kombinaciju i učiniti je zanimljivom. U njenom radu će svakako biti novina. Već je počela prve DIY projekte našivanja perlica na odjeću, za sada samo za sebe, ali se svakako cure mogu obratiti i sa takvim željama.

Svi koji su zainteresovani  za kupovinu nakita mogu se javiti na FB like page-u Perle i krpice ili na e-mail adresu perleikrpice@gmail.com. Svi su dobrodošli sa pitanjima, kao i narudžbi nakita po želji.

S.H.I.N.E.O.N.

Mirnes Bakija

Komentariši

