Modna dizajnerica: Erna Shu

ERNAIza modnog imena Erna Shu stoji mlada i perspektivna dizajnerica Erna Fejzić iz Velike Kladuše. Studij modnog dizajna završila je u Bihaću. U razgovoru mi je rekla da još dok je studirala uvijek joj je bio cilj da se osamostali. Zahvaljujući poticaju Federalnog biroa za zapošljavanje ime ErnaShu kreće sa radom i postaje pravno lice.

Moda za mene predstavlja kao i svakom dizajneru posao i ljubav. Ja za sebe kažem da sam prije svega inžinjer pa tek onda dizajner,  jer moje ideje na papiru su samo ideje ukoliko nema spretnih ruku da ih pretvori u konkretan proizvod.” –prokomentarisala je Ena Shu njeno viđenje mode kao modnog dizajnera.

This slideshow requires JavaScript.

Svaki dio kolekcije ručno izrađuje sama i svaki komad je unikatan. Još dok je studirala učestvovala je  na modnim sedmicama ali se jednostavno razočarala u ove manifestacije te je prestala biti aktivna na modnim revijama. Što se tiče bh. modne scene smatra da je sva fokusirano i previše centralizirana na Sarajevo i veće gradove te da mladi dizajneri i inžinjeri iz manjih gradova u BiH ne mogu dobiti priliku da se dokažu. Baš iz tog razloga organizovala je prvi Modni Chushpajz na našim prostorima gdje je pružila šansu mladim umjetnicima, dizajnerima odjeće i nakita da pokažu svoje kreacije, svoje viđenje mode, umjetnosti i trenda. U sklopu prvog Modnog Chuspajza predstavila je kolekciju odjeće upotpunjenu sa akcesoarom od nakita do obuće i torbi.

Cilj mi je za budućnost da opstane taj Modni Chushpajz kao dan mode na kojem se predstavljaju isključivo neafirmisani dizajneri i koji žele da se publika upozna sa njihovim radom. Kolekcija ne nosi neki konkretni naziv jer ja svake godine pripremim kolekciju proljeće/ljeto i jesen/zima. Svaki model je kao što sam rekla unikat i stvarno puno vremena mi je potrebno da uradim jednu torbu, a obuću sam trenutno malo stopirala jer mi je problem pronaći sve komponente za izradu obuće. Inspiraciju crpim iz svega, najviše iz ulične mode i slučajnih prolaznika. Ne pratim slijepo trendove već sve isključivo ovisi o mojoj inspiraciji i dostupnosti materijala koji su mi potrebni. Pošto često putujem materijali iz zadnje kolekcije sam kupovala u inostranstvu jer u BiH je teško pronaći raznolike materijale koji su mi potrebni. Moje kreacije imaju svoju vlastitu publiku bez obzira na godine a to su osobe koje žele da izgledaju drugačije i da imaju unikatni komad odjeće i obuće.”

Još uvijek nema svoje prodajno mjesto jer je potrebno puno finasijskih sredstava. Svi zainteresovani za njene kreacije mogu ih pogledati na njenom blogu Erna Shu i putem njenog oficijalnog profila na Facebook-u.

S.H.I.N.E.O.N.

                                                                                                                                               Mirnes  Bakija

2 responses to “Modna dizajnerica: Erna Shu

Komentariši

