Adi Hasić Make-up Artist

Moje ime je Adi Hasić. Slobodno mogu reći da se šminkanjem bavim cijeli svoj život, od malih nogu. Uvijek su moje “žrtve” bile prijateljice, rodice, mama i ostatak ženskog roda koji sam poznavao. Aktivno sam se šminkanjem počeo baviti kad sam završio srednju školu, tj. više sam izučavao korijene šminkanja, oblike, boje i dr. Onda sam upisao fakultet (koji me u najmanju ruku nije interesovao), i u toku studiranja sam vidio oglas na OBN televiziji u kojem traže šminkera i odlučio sam da se prijavim. Prošao sam među destinama kandidata i još uvijek sam tu zaposlen. Pored toga, radim i  spotove, editorijale, snimanja, već četiri godine radim Fashion Week u Sarajevu, svakako i vjenčanja, mature i šminkanje za sve ostale prilike.

Možete li nam ukratko opisati koji su trendovi šminkanja u svijetu?

Adi Hasić: Što se tiče trendova u šminkanju, nekako se nastavlja trend od prošle ljetne sezone u kojoj su u trendu bile jarke boje na usnama i očima (ili jedno ili drugo naglašeno, a vrlo često se naglasi i jedno i drugo), zatim prozračan ten, sjajna koža, “nude” usne, smokey eyes u raznim bojama (ljubičasta, plava, zelena, smeđa), eye liner raznih debljina i boja. Ukratko , to bi bilo ono što je najmodernije ove sezone.

Šta preporučujete djevojka za nadolazeću sezonu? 

Adi Hasić: Preporučujem im da budu ono što jesu, da ne prate slijepo trendove ako im to ne stoji ili ako se ne osjećaju lagodno i opušteno, ali da svakako probaju jedan od trendova, nikad ne mogu znati šta im pristaje od navednog. U nastavku ću navesti neke proizvode za koje sam siguran da će većini odgovarati: tečni puder Bourjois Healthy Mix, Catrice Prime and Fine puder u prahu, Catrice Defining Duo rumenila, Catrice i Pupa sjenila, Catrice Ultimate Color ruževi, Bourjois sjajevi za usne, Loreal mascara Voluminous 5X, Bourjois olovke za oči… (niko od navednih brendova me nije platio da ih reklamiram, govorim iz ličnog iskustva). Namjerno sam naveo proizvode nižeg cjenovnog ranga koji su dostupni svim slojevima društva.

Imate li nekog uzora ili se trudiš biti potpuno originalan u svom stilu šminkanja?

Adi Hasić: Trudim se da budem unikatan i prepoznatljiv po svom radu, i dosta uspjevam u tome, ali svakako da imam i uzora u šminkanju. To je Pat McGrath, jedna od najpoznatijih svjetskih šminkerica, koja radi sve revije poznatih svjetskih dizajnera i koja ujedno osmišljava nove kampanje make-up linija istih tih dizajnera. Što se tiče make-up artitsta sa naših prostora najviše mi se sviđa rad Saše Jokovića i naše najbolje šminkerice Maje Koristović Talović.

This slideshow requires JavaScript.

S.H.I.N.E.O.N.

                                                                                                          Mirnes Bakija

Komentariši

