George Styler

Njegovo ime je Đorđe a svoj rad predstavlja pod nazivom George Styler. Živi u Beogradu gdje je i diplomirao modni dizajn. Godinama radi kao dizajner mnogih modnih kuća kako u region, tako i u svijetu. Razgovarali smo o tome šta trenutno radi i šta da očekujemo od njega u narednom periodu. Na slikama možete vidjeti njegove poslijednje kreacije, kao i fotografije sa snimanja editorijala u Londonu . Dao nam je nekoliko modnih savjeta i preporučio kakave bi asesoare trebali imati u svojoj kolekciji za sezonu proljeće/ljeto 2012.

This slideshow requires JavaScript.

Čime ste bili inspirisani dok ste kreirali ove zanimljive odjevne predmete?

George Styler:  Moja inspiracija uvijek su autentični ljudi koji odjevanjem skreću pažnju na sebe. Trudio sam se da kreacije budu komercijalne (nosive), ali da opet imaju primjese alternativnog načina odjevanja i da kombinujem nekoliko stilova.

Koje ste materijale koristili tokom stavarnja kreacija?

George Styler: Trudim se da koristim prirodne materijale, a detalji su uglavnom metalni u vidu bodlji, nitni i lanaca koji su karakteristika PUNK mode.

Da li su trenutno na prodaji ove kreacije i gdje se mogu naći?

George Styler: Kolekcija je promotivnog karaktera i nastala je na nagovor mojih agenata iz Amerike i Kine. Cilj je bio da se izloži u nekoliko butika u svijetu kako bi se vidjela reakcija kupaca na novi brend. Na moju sreću kolekcija je prodata vrlo brzo, i to mi je dalo motiv da i u budućnosti pravim slične komercijalne kolekcije pod mojom etiketom. Početkom naredne godine planiram otvaranje svog butika ali i prodaju preko interneta.

Šta da očekujemo od Vas u narednom periodu?

George Styler: Pošto sam dizajner koji je već više od pola decenije u modnoj industriji i radim za mnoge poznate brendove, smatram da je došlo vrijeme da se posvetim samostalnom radu. Moja prva autorska kolekcija bit će prikazana 10. juna na najzanimljivijem modnom događaju FASHIONCLASH u Holandiji. Ta kolecija će se bitno razlikovati od onoga što sam radio do sada jer su u pitanju unikatne i avangardne kreacije. Sam koncept se zove ‘Captivity’ (zarobljeništvo) i govori o slobodi, savremenom načinu života, društvenim mrežama, položaju manjina i pticama koje su mi glavna inspiracija za kolekciju.

EKSKLUZIVNO: Slika sa editorijala u Londonu

Možete li nam krako opisati svoj stil?

George Styler: Moj stil se uglavnom temelji na punk modi jer smatram da je ta moda imala najviše utjecaja na današnje trendove, ali ono što bi bila moja glavna karakteristika u oblačenju je ‘spajanje nespojivog’. Uvijek sam bio upadljiv, oblačenjem privlačio pažnju ljudi oko sebe i sklon sam čestim promjenama imidža.  Dešava se da u istoj nedjelji budem pod utjecajem hip hopa, rock & rolla, orijantalizma i futurizma, ali to je sve imidž i on se mijenja…Stil ce vječan.

Gdje inače Vi kupujete garderobu? Preferirate li domaće ili inostrane dizajnere?

George Styler: Dok sam bio mlađi prilično sam robovao trendovima i mnogo novca trošio na poznate dizajnere. Kada sam počeo da dizajniram za poznate brendove i kreiram svoju liniju shvatio sam da je odjeća uglavnom precijenjena roba, a da joj cijenu diže samo dobra reklama. Danas dajem prednost mladim dizajnerima.

Koje odjevne kombinacije i asesoare nam preporučujete za nadolazeću sezoneu?

George Styler: Za naredno ljeto u modi će biti jake boje, pa bi bilo dobro da u svom ormaru imate neki detalj drečave boje u vidu kravate, leptir-mašne, cipela ili naočara. Printovi su ponovo u trendu pa su majice i košulje sa zanimljivim raportom  takođe poželjan komad odjeće. Znam da se u našem regionu nije preporučljivo biti previše moderan jer na to okolina ne gleda blagonaklono, ali najprihvatljivije odjevne kombinacije za ovo ljeto bile bi u marin plavoj boji koja će biti  također apsolutni hit.

George Styler

I za kraj kako kometraišete stil običnih ljudi u Beogradu?

George Styler: Ljudi u Beogradu su previše uniformisani i trude se da liče jedni na druge. Stil se uglavnom temelji na retro look-u iz 90-ih koji se muzikom ponovo vratio na ulice. Svako treba da nosi ono u čemu se najbolje osjeća, ali moj savjet bi bio da se iz aktuelnog trenda uzme samo neki detalj koji se prilagođava vlastitom stilu i tako sačuva individualnost. Naravno da u Beogradu viđam moderne i originalno obučene ljude, ali takvih je malo i zbog svoje smjelosti ih nazivam ‘Urbanim herojima’. To je priča koju ću da ispričam kroz jednu od mojih narednih revija.

S.H.I.N.E.O.N.

                 Mirnes  Bakija

One response to “George Styler

Komentariši

