Eldina Asotić i njena slikarska djela

Ova mlada dama zaista pravi čuda na platnu. Kada sam prvi put vido crteže ostao sam fasciniran njenom kreativnošću i umjećem slikanja. Njeno ime je Eldina Asotić i amaterski se bavi slikanjem. Srednju školu završila je u Sarajevu a trenutno živi u Minhenu gdje i studira. Velki je zaljubljenik Vintage mode i vrlo često sama šije svoje odjevne predmete. Razgovarali smo o tehnikama koje koristi tokom slikanja i gdje možemo kupiti njene slike. Opisala nam je kako izgleda jedna njena kombinacija za večernji izlazak i u kojim odjevnim kombinacijama se najbolje osjeća.

This slideshow requires JavaScript.

Koliko dugo vremena se bavite slikarstvom?

Slikarstvom se bavim od djetinstva, koliko se sjećam još od mog odlaska u Minhen za vrijeme rata. Za to vrijeme roditelji su jako puno radili i vrlo malo vremena smo provodili zajedno, tako da sam ja provodila većinu vremena sa bratom kod kuće iscrtavajući njegove knjige za školu. Sad konačno imam svoje blokove i platna na kojima mogu pokazati svu svoju kreativnost.

Koje tehnike koristite da bi stvorili ove prelijepe slike?

Vrlo često koristim više tehnika na jednoj slici, a najčešće koristim tuš u kombinaciji sa akrilom ili pastelom.

Da li prodajete svoje slike i gdje se mogu kupiti?

S obzirom da se amaterski bavim slikanjem ne prodajem svoje slike na neki poseban način. Često se prodaja slika odvija spontano. Ako se nekom svidi slika, dogovorimo se za cijenu i one dobiju svoje novo mjesto u njihovim domovima. Nudila sam ih u nekoliko galerija čisto da dobijem mišljenje profesionalnih slikara o njima. Al moram priznati da se jako teško razdvajam od njih jer one predstavljaju “ogledalo moje duše”.

Kako opisujete svoj stil slikanja?

Ne mislim da imam neki poseban stil. Ja ih nazivam slikama “moje duše” jer one upravo u većini slučaja predstavljaju moje emocije tokom slikanja.

Vrlo često šijete svoje odjevne predmete, šta najčešće šiješte?

Jako volim da kupujem haljine i da ih kasnije ukrašavam raznim detaljima. Volim vesele stvari zbog čega često nosim jarke boje. Najveću pažnju posvećujem haljinama i kaputima.

Možete li opisati svoju idealnu kombinaciju za večernji izlazak i u čemu se najbolje osjećate?

Da ste mi ovo pitanje postavili prije nekoliko godina odgovorila bih u haljini i  sneakersicama. S obzirom da čovjek sazrijeva moj odgovor je u divnoj crvenoj haljini do koljena sa bijelom kragnom, crnim štramplama i visokim pumpsicama. A često svoje odjevne kombinacije upotpunim sa neobičnim torbama. Jako volim stil i glamur četrdesetih i pedesetih što ukombinujem sa comic stylingom iz osamdesetih. Veliki sam obožavatelj sneakersica i tenisica, što šarenije to bolje.

S.H.I.N.E.O.N.

                                                                                                                         Mirnes Bakija

Komentariši

